After Got The Slip Pmr ,

Assalamualaikum .
Wahhahah , Tak menyesal pun bila dapat result seteruk tuhh . #kate orang menyesal pun dah tak guna , right ?
Jadi , oleh di sebabkan result aku gilaa teruk , tanak dah aku buat macam ni lagi .

I have one chance only after PMR .  Gua akan belajar untuk SMA dan SPM kelak . Please bagi aku semangat . Heheh :D  Next year gua akan bersungguh-sungguh than tahun-tahun yang lepas . Well , dulu agak sinting pemikirannya . Hihih :))

For your information , I've got 1A 4B 3C 1D ,  Wah wah ! Teruknya ,

Rasa janggal when Bahasa Melayu dapat A . Sebab kat sekolah kemain lagi  kedekut cikgu nak bagi A . 
#saja nak mencabar kepakaran berbahasa lahh tuu 
But , aku tak target BM aku A . Yang aku target Mathematics . Sekali Takdak , #Huh , buat malu jee

Yang B pulak , Mathematics , Science , Pendidikan Islam dan Geografi . Aku memang dah target Geo aku B #sebab dah kira awal-awal Then , aku pelik juga bila Science aku dapat B . Al-maklumlah , aku baca pun ala kadar aja , Pemalasnya aku , Rajin sikit lagi Insya-Allah A tahu .

Bahasa Arab , Kemahiran Hidup , Sejarah <--------- ini semua dapat C . 
Well , terkejut aku bila Sej aku C . Aku memang ragu-ragu dengan sejarah . Sebab bila aku check answer dia , aku cuma dapat D , then lagi satu aja nak C , #tah tah aku yang salah kira kutt

Lagi pelik bila Bahasa Inggeris aku yang D , Hahah :)) Selama ni kau okay jaa wahai BI kuu sayang .
Ingatkan kau boleh lahh dapat B , But D yang kau berikan . Runsing aku di buatnya . Mesti problem bahagian novel , tah tah aku mengarang di luar tajuk , HAHA :DD Buat malu , Sejarah dah okay kau pulak carik pasal .Tengok lahh nanti aku pulak carik pasal dengan kau BI ,

Okay , Macam tulah cerita di sebaliknya . Family aku gilaa hampa dengan result aku . Maybe diaorang akan anggap aku ni kurang pandai . Tak apa lahh , suatu hari nanti mesti ada peluang untuk aku . 
Btw , aku memang puji cousin aku , Nur Syamira 5A , Arfah Naqueiyah 6A , dan Muhammad Aiman 8A .
Aku memang respect lahh kat kauorang #tabekk spring cepat !
Rezeki kauorang kann , Alhamdulillah . Aku happy if kauorang happy :D
Tapi ada satu yang menyedihkan . Aiman aku tahu kau memang pandai , Dari UPSR lagi kau dapat straight A . Tapi sayang arwah tak sempat nak tahu result kau yang begitu cemerlang ni , Mesti dia bersyukur sangat dapat anak macam kau ken ? I hope you will be more patient that was happened to you . Ini ujian dari-Nya . #aku tahu BI aku D , Tapi aku akan cubaa untuk bercakap BI  



Meh Tengok Picture Cousin Aku Tiga Orang Tuu ,




Syamira yang sebelah kiri tuu , #Sepupu blah ibu saya .
#Facebookers Cik Mieyra



Arfah yang sebelah kiri #Sepupu blah ayah .
#Facebookers Arfah Pangalila



Aimann , #Sepupu blah ayah .
#Facebookers Aiman Box



For my closed friends in Facebook , twitter , blogger and others .
We all memang geng lahh ,


Farah Norhana ,


  Aen Mumtazah ,


Lynda Eidty ,

Kitaa cubaa lagi tahun depan okay ?
Loveyou all . Muah muah muah :*

Tahniah untuk yang berjaya . #Aku akan tiru style kauorang lepass ni , Huhu

Azza Azmi , Aziera Hanys , Faezah Ieja , Mimie Asmieda , Nawa Chumel N' Cute and Syafieka .
Tahniah kauorang , Kitaa Kawan Selamanya Kay ?

Tabah 4 , Cekal 3 , Cekal 4 ,
Especially Batch 96 in SAMtk and exSKST .



Okay That Alls .

Babai ,

Assalamualaikum :P

No comments:

Post a Comment

Entries lama --'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you. Terima kasih. Datang lagi bila bila. Cerita tak banyak. Hehehe. Bye. Assalamualaikum.