Reaction Before a Result is Out

Assalamualaikum . 
Hai Babeh , come and read this post yeah ?

Hey kauorang yang aku sayangi , yang aku cintai , yang aku rindui ,

Haa ? Siapakah ?
batch 96 laa
Wahai kawan-kawan aku yang sudah menggeletar lutut untuk Harini , aku harap kauorang dapat bersabar untuk mengetahui result okay ?

Well , aku tahu ade yang cuak giler nak tunggu result kauorang tuu , asal fikir pasal result keluar jee mesti ada aje benda jadi kan, example :


Mungkin ade yang sedang gigit jari ,


 ade yang menyorok dalam baju ,


 ade yang menggigil time tengah mandi ,

and macam-macam lah , :D
Adegan lucu kita ni akan tiba sekali lagi untuk SPM pula ,

Bila bangun dari tidur , aku terus capai handphone aku , pukul 5petang semalam ?
Wah wah , sodap tidur Heheh
Then, ade orang text aku , 
boleh pulak Aen Mumtazah hantar text kat aku macam ni,
"Esok Pakai Kasut Ape ? "

Aku Pun Jawaplah 

"Kasut Sawah . Hahah , kasut sekolah lah , "

"Oh , Ingatkan Kau Pkai Seliper Jamban . Hahaha . Okay , "


Hahah , Text Yang Paling Bangang Aku Terimaa , Hihih , Maaf Aen , #Peduli Ape Aku

Wah wah , Aku suka tengok kawan-kawan aku gelabah , 
Dey , tak pernah duh kauorang segelabah ni , Lagi-lagi Farah Norhana dan Aen Mumtazah .

Heyy Harini lahh , Result Keluar , #Excited Nak Jumpaa Kawan-kawan , Bukan Itu Result
Macam-macam perasaan sekarang ni , bercampur baur ,

  • Gembira Sebap dapat jumpaa kawan
  • Sedih Sebap terpaksa berpisah dengan kawan #kalau ade yang pindah
  • Takut Sebap nak tengok result
Yeah , Mungkin banyak lagi perasaan , tapi tu jelaah yang ada ,

Hemm , Sometimes , Bile fikir-fikir pasal bende ni rase nak menangis teresak-esak je , Huh 
Sebap Form3 tahun ni terbaik , nak periksa punn biasa aje , macam takda pape ,
especially lelaki , #Tahniah lah kena puji dengan aku

Tapi agak terkilan siket lah kepada pelajar itu lelaki namanya ,
satu je aku tak suke ,
Ego ! 
Come on boy , Aku taknak kauorang pentingkan diri , 
Mesti kauorang nak kata "standard lelaki lah bahan-bahan orang ."
Ouh , agak aku tak suka itu jawapan , Naik berdarah taik telinga aku mendengar , #hyperbola aje
Guys , kalau boleh aku nak sangat tengok kauorang punya sepakat dengan wanita-wanita ,
kalau boleh buat just buat , jangan banyak songeh , #Mengharap ni ber

Walaupun hakikatnya kauorang naik meremang bulu roma dengar citer yang bukan-bukan pasal itu wanita ,
gedik sana gedik sini
Deyy , bukan permpuan namanya kalau tak gedik sana gedik sini ,
Yes , aku mengaku aku gedik sana gedik sini , #saja di ulang "gedik sana gedik sini. "
Itupun kalau lelaki tak buat muka toya sana toya sini ,
okay ? sekarang kalau semua dah faham , Alhamdulillah ,

Kalau iya pun nak berubah tanak bergaul dengan wanita , jangan lah sakitkan hati itu perasaan ,
tahun depan please jangan buat lagi ,
Ejek-ejek
Malukan Wanita
Sedarlah kami ini hanya insan yang lemah , tapi selemah-lemah kami banyak yang dibuat ,
bukan makne wanita diam , dorang dah kalah , No ,
sedangkan mereka lah yang menang kerana berSabar #chill , jangan nak terasa sangat lah kan

Stop citer pasal ni , heheh , emotional pulak , asal post aku je nak citer pasal lelaki sebaya aku , 
#ade sebap tahu Aku just tak puas hati sebap banyak kauorang dah toreh dengan pisau hati wanita sampai terluka tau . Hey kalau ada lelaki yang baca ini post , please beri kerjasama okay ?
share this to your other friend , jangan ulangi perkara yang sama ,
mesti tak best kan kalau setiap tahun buat perangai yang sama ,

okay fine ,
Time form1 kita semua loading , domble ,takde perasaan , tak tahu malu . #banyak sangat
Form2 pulak , baru nak kenal hati budi masing-masing , baru nak up , langgar peraturan sana sini #konon dah hero sangat lah tu
Dan bila sudah form3 , matang #agakla, siket je Mule-mule kerjasama laki wa perempuan . Then , bila dah pertengahan tahun , awak semua dah berubah , Tak tahu lah siapa punya kerja , dok pecah-belah kan negara batch96 , Fuhh Sangat berkecil hati bila di kenangkan , Langgar peraturan dah tak ingat CIKGU FAUZI dah , Heheh , Padan muka kena rotan , #hakkk tuihh , aku pun sama da ,
Whatever laa , Yang penting kitaa dah buat sejarah yang ada jalan cerita , #sangat menarik
Okay , Just forget it that was hurting , just saved the moment that was a good .
Yang sudah tu sudah laa

Sekarang just nak tahu ape pulak reaction lepas PMR .
Mungkin sudah tutup cerita pasal PMR , no more ungkitan . Then , masuk tajuk baru pulak pasal SMA ,
Macam tulah kut ,

Wah wah , yang penting kita da nak form4 , Aww awww <3 please be the sporting okay ?
Mugkin naik form4 ni kita akan saling memahami , yang perempuan akan memahami lelaki dan yang lelaki akan memahami perempuan . Moreover if sir Fauzi teach us for the subject Math ,
Ouh , gurrentee kita sekepala satu kelas untuk tak siapkan kerja sekolah , Heheh ,
#aww awww da fikir dulu dah , heheh

kaumtim #tunjuk gigi cepat

Okay , Then ,
Berusaha naik kerete lepas ni , jejak ke kerete , wow , 
Semata-mata nak ambil result , Heheh #untuk result sanggup buat apa aje

Okay , Sudah , Semoga dapat result yang cemerlang !
Just say Alhamdulillah if you get an excellent result
and also say Alhamdulillah if you get the bad result .

Redha lah dengan apa sahaja keputusanNya ,

Terima kasih ,

Loveyou Friend ,


Samtak !!! waiting for me !




No comments:

Post a Comment

Entries lama --'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you. Terima kasih. Datang lagi bila bila. Cerita tak banyak. Hehehe. Bye. Assalamualaikum.