So sad =,=

Assalamualaikum .

Bila aku dapat result yang seteruk tu , memang aku asyik kena perli , kena bahan dan sebagainya di rumah . Macam kauorang semua bagus aja time dulu-dulu . Bagus lah jugak ada yang dapat 5A kan . Kfine , aku terima teguran kau #Abang aku aje tau

 Ayah kata " Ni mesti sebab berMambang-mambang lah jadi macam ni . "
Then , aku buat muka sambil pandang lappy aku yang comel tuh . 
Asyik-asyik pasal aku . Dulu time Syahir takda pulak macam ni . Tah apa masalahnya .

Abang menyampuk . " Perempuan ni susah kalau ada mambang . Bukan tak boleh ada mambang , boleh tuu boleh . Kalau nak , pandai-pandai lah bahagikan masa . Kalau belajar sama-sama takpa lahh jugak . "
Aku buat-buat tak dengar . Padahal hati aku gilaa sakit . Aku macam nak nangis . Benda dah jadi takkan tak nak terima kan ? Yes aku tahu diorang bagi aku advice . But perlu ke sampai nak tinggi kan suara ? Ingat aku tak ada perasaan macam orang lain ke ? Yang sudah tu sudah lah , Takdir nak buat macam mana kan . 
Bak kata Najwa Latif  " Setiap yang berlaku ada kebaikannya , harus pejam mata dan cuba apa saja ." #Cinta muka buku 

Then , ayah masih jugak tidak berpuas hati dengan reaksi aku yang buat tak tahu aja bila dibagi nasihat . Well , aku kenalah diam if aku bagi respond karang tak pasal-pasal aku menengking , Then , mulalah semua nak buli aku . Semua tak sokong aku . Semua tanak bagi aku peluang untuk tenangkan diri . Kalau aku bersuara , karang makin bercelaru itu ini . Aku juga yang berdosa right #Lebih baik diam dari bersuara  Wehhehehey aku sedar aku cuma anak bongsu yang tak boleh tolong apa-apa in family kita . Aku tahu juga apa yang aku buat . Kauorang suka buat andaian sendiri .

Mintak maaf kalau termengumpat dekat sini , #Ini bukan mengumpat , but ini semua kata hati aku Tak berniat langsung nak menangkan mana-mana pihak , I just say that was the realitiez #ayat agak berterabur disitu aku touching dengan semua ini tau . Tak sanggup nak jalani seorang diri . 

Family aku tanak aku teruskan berpasang-pasangan lagi sebab result aku seteruk tuu . Mereka suruh aku belajar dulu . 

Heyy heyy , cukuplaa , malas nak cerita .
Aku ending cerita aku setakat ini sahaja kay ?
If kauorang nak tahu , just meet the owner of this blogger then ask kay ? #Ayat aku kemain pelik lagi kan ? Peduli apa aku

Babai , Assalamualaikum .

#sebenarnya nak cerita that most important berbanding cerita ini , Heheh



No comments:

Post a Comment

Entries lama --'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you. Terima kasih. Datang lagi bila bila. Cerita tak banyak. Hehehe. Bye. Assalamualaikum.