What Else ?

Assalamualaikum .

Makin lama makin malas nak update blog nii , Heheh , disebabkan nak cerita something , kenalah rajin .

Okay , walaupun seminggu sahaja kat sekolah , but banyak betul yang berlaku .
Antaranya , aku pergi SM Teknik Kuala Selangor bagi menyertai pertandingan BADMINTON . Ouh hasilnya agak tidak memuaskan . #Cepat buat buuuuuuuuuuuuu kat aku Dua hari berturut turut aku dibawa oleh Cikgu Ariffae , guru disiplin sekolah dan salah satu jurulatih badminton bagi pelajar lelaki di SAM Tanjung Karang #Jangan harap pelajar perempuan nak diajar  Masa hari first pergi , boleh pulak sesat , tulah cikgu siapa suruh tak nak dengar cakap aku , dah suruh lalu jalan itu tak nak juga , Hahah , Sehinggakan bangunan cina mana entah dikatanya MASJID , Habis kena gelak dengan kitaorang . Hehehehe , Hari second pulak , Tunggu beliau berjam jam kat dewan . Time tuh baru pukul 8:05 minit pagi .  

" Cikgu nak pergi sarapan dulu lah"

"Haa ? Okay , cepat sikit cikgu"

"Tak lama pun , sejam lagi siaplah , Cikgu minum seteguk jee "

"Okay pukul sembilan tau cikgu"

Lama kan ? Sampai kitaorang tertidur dalam dewan tuhh , Then , cikgu lambat dua minit jee #Minum seteguk air sampai berjamjam Perjalanan kali ni beliau dah dengar cakap aku , beliau lalu jalan yang aku suruh semalam , But yang agak menggelikan hati . Bila dah nak sampai lorong masuk ke sekolah , entah macam mana boleh masuk TAMAN PERUMAHAN , sumpaa paling over aku gelakkan CIKGU masa tuh , Hahahahahhaha . Tulah setiap hari nak menang aje bila bercakap , Haa Hambek kau . 

STOP CERITA BENDA NII .

Okay , Hari mulamula dalam kelas , Farah Norhana menjadi baik hati kerana dia telah menghadiahi aku dan 'Ain Mumtazah gelang #Rasanya gelang kot Sangat berterima kasih dekat kau kawan . Dia beli gelang itu semasa dia bercuti di Melaka ;) Tak sangka dia tak pernah lupakan Pypa dan Aen , Heheh , Dan sekarang tigatiga ada gelang yang sama but Farah punya most gorgeous . Tak kesah lah yang penting kami adaa , siap bernama pulak . Sampai aku punya dah hilang namanya , padahal sikit pun tak kena air . Then Farah tolong pekatkan tulisan tersebut , Hasilnya ?


Abaikan yang kat belakang tuhh  #Charger Lappy aku

Nak tengok lagi ?


Heheh , comel kan ? Warna pink gitu >.<
Tapii aku suka Green da Merah . Kadang kadang pink pun boleh jadi , Heheh . Tengoklah minggu lepasni , Farah Norhana beli jam untuk ketiga tiga lagi . Hehhe , suka . Pakai duit sendiri kay ?

Next story , Hari kedua , meant , hari selasa , dapat pulak pinjam jam mahal , Hahah :)
Thanks kepada peminjam kerana sudi meminjamkan , Heheh , Start aku pakai jam tuh , semua dok pandang serong kat aku ? #Apasal ? Nak jugak ? Then , dorang cakap , jam siapa ni ? Asal besar sangat ? Hahah , dan seterusnya ayat yang sama di keluarkan . Ahhhh okay , malas nak cerita pasal dia .

Hari ketiga , Rabu . Dapat Chocolate Cadburry Black Forest . Wah wah thanks kerana memberi :)
But satu yang buat aku geram gilaa ,  boleh pulak Exco buat sportcheck . Habis semua makanan di ambil . Sabar jelah , But mesti orang yang bagi tuh sedih kan ? Sebab aku tak sentuh sikit pun Chocolate dia , Sorry :'( Kejam kan ? At least bagi lah aku makan sikit , huh =,= Sabar jelah 



Cadburry yang langsung belum disentuh lagi  ^^^^^^^


Hihih , Then hari Jumaat , My Lovely Sister give me the sweet . Thanks Umie Kartika ;)
Loveyou damn much :*
Yes yes yess , memang kauorang semua suka bagi makanan ringan dekat aku kan ?
Hahah ;)


Belum makan lagii ada dekat peti sejuk , kejap lagi makan kot >.<
Heheh .
Okay lah thats all 

Malas nak membebel panjang lebar ;)

Kbai
Assalamualaikum .

Salam Maulidurrasul kepada seluruh umat Islam didunia :D


No comments:

Post a Comment

Entries lama --'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you. Terima kasih. Datang lagi bila bila. Cerita tak banyak. Hehehe. Bye. Assalamualaikum.