Sambungan~

Assalamualaikum .

Ehh , ehh ,ehh , dah lama tak update kan ? Padahal duduk seminggu kat rumah . Heheh , malas lah tuh namanya . Okay , aku ada cakap nak sambung cerita kan haritu ? Jom ;)

Masa mulamula nak masuk kelas , #Kena masuk kelas lama , padahal kelas sekarang ? Sumpaa malu . Lagipun budak lelaki sudah menguasai dulu kelas tuu . Disebabkan semuanya malu tak bertempat , aku bersama FaraSuhada yang mendahului kelas tersebut , then ada lah yang follow kat belakang tuu masuk juga . Heheh #Heroin ke aku ? Serious gelabah member perempuan aku semasa masuk dalam kelas yang diberi nama 4Barakah itu , kelas kedua daripada 5 buah kelas . Masukmasuk jee semua tarik tarik kerusi and cover pandang belakang , sebab budak lelaki sedang memerhatikan gelagat kami yang agak memalukan . Hahah :D

Tibatiba ada announcment yang mengatakan " Assalamualaikum w.b.t , perhatian kepada semua pelajar tingkatan empat , sila pergi ke dewan sekarang dengan membawa pen dan sebuah buku nota . Ulang suara .......BLA BLA BLAAAA .. "

Dengan itu , pelajar "Tingkatan Empat" turunlah pergi dewan . Hahah . Ada pembahagian kelas . Then , kebetulan aku , Farah dan Aen satu kelas . Hahah , #Bukan kebetulan , tanggapan Tak sangka kitaorang sama kelas , Ingat nak duduk samasama . Tapi terpisah .

Mulanya aku duduk di group kanan sekali . Hahah , Group sebelah kiri langsung takda yang berminat untuk diduduki .
For the last , Zahirah , Mimi dan Diyana pergi ke sana untuk seimbangkan kelas . Memang berat hati nak tinggalkan tempat duduk bawah kipas ni tau , Thanks lah kauorang .

Then , kitaorang nak jadikan lagi seimbang , aku pergi join Farah , Aen dan Nina kat belakang . Pindah tempat . Heheh :D
Kedudukan sekarang , Farah---Aen---Pypa---Nina .
Meja belakang sekali group tengah :D

Whoouu , lega dapat deskmate dengan Closed Friend . Heheh

Now , Roommate , Deskmate , Classmate dengan si Mumtazah . Hahah , Norhana ? Jangan jealous .

Ehhhhh , dalahh malas nak cerita pasal sekolah .

Yang penting aku suka kelas aku --------------> 4 DAKWAH [Aliran geografi]

Kbaiiii 




Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment

Entries lama --'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you. Terima kasih. Datang lagi bila bila. Cerita tak banyak. Hehehe. Bye. Assalamualaikum.