My Girlfriend ^.^

Assalamualaikum .

Haihaihai .

Macam rindu sikit lahh , Hihihi 

Aku nak bagitahu something dekat kauorang , 
Aku nii ada makwe tau , Ingat lelaki jee ke boleh memiliki makwe ? Aku pun boleh lahh . #Boleh Tahan 

Lagi satu , makwe aku ni bukan satu jee tahu , ada dua .
Wahwahwah , hebat bukan aku ? Hihii , 

Kalau aku kenalkan kat sini jangan ada yang nak menggatal pulak dengan diaorang ni .
Jangan ada yang berniat nak pukul aku sampai berguling-guling kat tanah pulak ehh . Memang nak melingkup kat penjara lahh tuhh . #Jangan biarkan aku merepek lahh





Yes , This is my first girlfriend . Yang di sebelah kiri tuu , yang kanan tuu aku duhh =,=

Cute right ?

#Jangan nak kembang sangat lah lubang hidung tu , Cover babeh :D

Untuk pengetahuan anda semua , Nama dia 'Ain Mumtazah Binti Mohd Mohet dan Fuainah .
See , nama dia ada koma sebelum huruf A yang mengeja Ain tuu .
Samaa kan dengan aku ? Aku 'Afifah Najihah .
#Heheh , Maaf rahsia sudah terbongkar (:




Then , this is my second girlfriend . #Curang ke aku ?


Si dia yang sebelah kanan dan aku di sebelah kiri .

Comel jugak ken ?

Yeahh , Nama dia nia Farah Norhana Binti Abdul Wahab dan Normah .
Heyy , Tak tahu nak ceritaa apa pasal ini budakk . #Jangan berkecil hati okay ? Sumpaa takda idea 

Then , mereka berdua ni lahh kekasih saya , baru tahun ini kami menjalinkan hubungan tau . #But I'm not a Lesbhian Lagi satu yang best , diorang langsung tak cemburu antara satu sama lain . Wiwiitt ,
Love both of them very much , Muah muah muah :*

Hihihi . See , saya betul-betul ikhlas .
Jangan ada yang cemburu sebab tak dapat jadi makwe saya . Bukan taknak , tapi ni dah cukup banyak , Dua beb , dua . Hihihi

Hei , ini baru makwe aku tau , belum pakwe aku lagi . 
Siapa pula si bertuah yang bakal jadi pakwe aku tuu ? Hihih #Macam bagus sangat jee aku ni  :P

Okay That's All .

Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Entries lama --'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you. Terima kasih. Datang lagi bila bila. Cerita tak banyak. Hehehe. Bye. Assalamualaikum.