Dua kosong satu dua .

Assalamualaikum .

"Sayang , kenapa you nak tinggalkan I ?"

"Sebab you dah ada pengganti ."

"Haa ? Sejak bila I curang dengan you ?"

"Memang you tak curang , tapi takdir telah menentukan segalanya . You kena terima kay ?"

"Tapi I sedih kehilangan you ."

"You tak akan sedih kalau you ingat kenangan kita yang lalu . Selamat tinggal 2011 ."

"Tapi I lagi sayang 2011 I dari 2012 tuhh !"

"You belum tahu lagi apa akan jadi , You boleh mulakan hidup baru dengan 2012 you nanti , okay ? Take care ."



#So , lepasni jangan biarkan aku merepek macam kat atas tuu tau

Pilu rasanya hati ini nak meninggalkan dua kosong satu satu
Suka-duka kita lalui bersama . Kenangan yang teramat sangat bermakna . Tak kira pahit juga manis . Loveyou 2011 and welcome 2012 . #Post yang entah apa-apa entah kali ni

Kawan-kawan aku , please janji dengan aku yang kauorang tak kan lupa dekat aku , please juga jadi kawan aku selamanya . 

Friend aku ialah semua yang mengenali aku . :D

Aku sayang kauorang semua walaupun ada yang benci .

Benci tak akan boleh buat kita bahagia #Musnahkan jelah kauorang punya hasat dengki tu

Dah dah , just nak wish Happy New Year .

P/s : Berubah lah ke arah yang lebih baik :D Thank you . Be the amazing person . #Awesome


Babai , Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment

Entries lama --'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you. Terima kasih. Datang lagi bila bila. Cerita tak banyak. Hehehe. Bye. Assalamualaikum.