Semua nonsense.

Assalamualaikum.
Malas nak ambik taw pasal blog ni. Whtaever la. Aku memang dah menyampah nak update bagai. Menyusahkan. Tapi still boleh luah something. Kalau luah pun orang baca serupa tak payah kan?

So blog ni pun bukan ada apa yang menarik. Malas nak upgrades kan dia lagi. Nak carik gambar lagi. Whatever la. Maka, saya dah malas dengan semua itu. Banyak lagi perkara yang lain boleh dibuat.

So, my life now. I'm so happy with Ahmad Farhan Najib. And I love him so much.

Ibu dengan ayah dah nampak pun dia. Just dia yang tak perasan. Sampai dia call aku then nak say sorry kat ayah. So aku bagi lah mereka bercakap antara satu sama lain.

Kat rumah pun bila my aunt cakap kat kakak aku "Kak, bila kau nak kahwin?"  Kakak jawab " Tak ada nya. Mesti Pypa dulu yang kahwin."  Aku yang tengah makan biar je. Malas nak masuk campur. Karang makin menjadi nak membahan aku --'
So aunty cakap " Jangan kak, nanti lambat kahwin cemana?"  "Biarlah. Haritu achik siapa tah pun kahwin 30 lebih kan? So tak payah lah awal awal."  Hahahahaha.

Pelik. Orang lagi nak kahwin.

Tadi pun sama. Ayah bual pasal kahwin jugak. Then kakak cakap biar mula dari Pypa. Yeah aku tahu aku bongsu. Beragak lah kan nak bagi aku langkah bendul semua tu. Haishhhhhhh --'

Itulah kehidupan.

Dan menunggu SPM punya exam next year. Maka aku kena banyak berkorban next year. Mesti banyak dugaan datang. I'm not ready for that. Thank you. Bye. Assalamualaikum.

Publish.

No comments:

Post a Comment

Entries lama --'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you. Terima kasih. Datang lagi bila bila. Cerita tak banyak. Hehehe. Bye. Assalamualaikum.