Post this for you !

Assalamualaikum 

Cerita dah lamaa tak kan ? #Saje buat ayat terbalik Aku post ni pun untuk kau sayang ! Hihih , Fine malumalu >,< Excited masa otw nak pergi sanaa 

Like this v v v v v v



Okay sudah sudah ! Sini dengar , dia buatkan aku something while kami meeting #Meeting bukan Dating ok Tahu apa benda yang dia buat ? 

This this this this v v v v v


Omey tak ?

He said "Jaga elok elok ! Jangan simpan dalam beg ! rosak nanti ! "
Hahah , okay miss him a lot , Thank you Awok ! I'm appreciate it , loveyou <3

Dan ini dia yang tolong aku snap , okay agak kaku picture ini v v v v v



Aku malu nak over over bergambar masa ni , HAHA kang dia cakap apa kang xD

Aku nak cakap ni that I'm too glad at that time , again terima kasih !

Gambar lagi v v v v v 



Mengadaa , tutup muka segala , naseb comel >,<
One more thing , terima kasih atas kos movie dan air BARBICAN strawberry #Dia yang choose kan okay yang kau belanjaa :DD Hihih suka orang belanjaa , but jangan kerapkerap aku punn tak sukaa , sebab aku rasa bersalah nanti :'D

Kau punya air perisa PEARL kan ? Okay , then IC baru kau tunjuk , nombor IC yang hampir samaa ;D Ahh , nice semuanya~ dengan cerita kau itu ini


Aku tumpang sedih dengan something yang kau alami , finally kau bagitaw aku jugak kan ? Yes memang aku perlu tahu , Okay kesian kau DUA HARI tak tidur #Siapa suruh tak tidur Boleh pulak atas mejaa makan kau lentok kepala kau , Haihh -.-' Dah kenape tak suruh aku bawak bantal , boleh tidur samasama "ATAS MEJA MAKAN" *ayat perli*

Kau drowsy ? Lagi lah SEPET mata kau , Haha , serious comel :DD Aku memang suka perhati orang yang bercakap , then aku nampak gigi kau yang teratur tuh #Teratur lah jugak SIKIT

Then , konon nak teman aku carik barang segala , finally aku jugak yang teman kau nak ride :D
MUKA MACAM CINA BILA PAKAI HELMET 
Nice Nice Nice 
Wish untuk kau : Aku sayang kau much much more , rindu kau much much more juga , semuanya more lahh , but chipsmore jangan ! #Okay merepek sudah

Okay dah dah , BYE Assalamualaikum

Loveyou CRUSH <3

IBU AYAH happy parents day :)







No comments:

Post a Comment

Entries lama --'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you. Terima kasih. Datang lagi bila bila. Cerita tak banyak. Hehehe. Bye. Assalamualaikum.